Reference
Ivana Nová
„Úspěch českých firem na zahraničních trzích je dán především jejich konkurenceschopností, flexibilitou, dynamikou rozvoje a inovačním potenciálem. Pro spolupráci se zahraničím je důležitá i schopnost navazovat kontakty, budovat dlouhodobé vztahy a partnerství, a to nejde bez informací – informací získaných ve správném čase, rozsahu, kvalitě. A tady má významnou roli časopis TRADE NEWS. Ten totiž přesně reaguje na… více
Viktor Korček
„Časopis TRADE NEWS je výborný projekt, z kterého mohou čerpat všichni dopředu hledící podnikatelé a manažeři. Všechny trhy se velice rychle mění a firmy musí být flexibilní. Málo probádané regiony mimo Evropu a Severní Ameriku, jako jsou Afrika a Jižní Amerika, potřebují aktuální reálnou analýzu a sdílené zkušenosti. České firmy by si měly mnohem více navzájem pomáhat a podporovat se v boji na zahraničních trzích.… více
Hermann Simon
„Mám tu možnost časopis TRADE NEWS sledovat od jeho vzniku, jelikož jsem poskytl rozhovor už do jeho prvního vydání v roce 2012 na téma exportních šampionů. A mám upřímnou radost, že se vydavatelům podařilo nejen udržet na trhu, ale kvalitu časopisu ještě zvýšit, a to jak po obsahové, tak grafické stránce. Je skvělé, že malé a střední podniky v Česku mají takovou mediální podporu a příležitost k výměně zkušeností a… více